Er is geen CSS ondersteuning. Zonder CSS is alleen de onopgemaakte HTML zichtbaar.

MSM geld & tegengif
Handel
Nederland is beroemd/berucht om zijn handel en doorvoer. Ooit strategisch aan zee gelegen hadden de havens een belangrijke functie voor Europa. Belangrijk genoeg voor buurlanden om deze te confisqueren in hun oorlogen. Nederland is dan ook eigenlijk nooit echt van de Nederlanders geweest. De Bataven waren horigen van de Romeinen, waarbij de Brabanders het dapperste waren (Horum omnium fortissimi sunt Belgae).

Later hebben de Nederlanders "ben ik, van Duitsen bloed, den Koning van Hispanje altijd geëerd". Napoleon heeft hier huisgehouden en volgens de ambassades en ministeries zullen wij hem nog altijd handhaven. In de vorige eeuw zou "ihr sehr geeigneter prinz Zur Lippe-Biesterfeld" nog zijn stadhoudersbrief hebben aangeboden. En deze maand nog heeft Opstelten besloten naar de Hoge Raad te gaan om een zoenoffer (Sabir K.) te brengen aan de Grote Dollar, zoals hij al eerder aanbood om Rop Gonggrijp uit te leveren.

Als u mijn mening vraagt dan heb ik hier een paar eersteklas landverraders gesignaleerd waarop hun eigen advies van toepassing zou kunnen/mogen zijn: lever ze maar zonder proces uit aan Gitmo. Of zoals een van mijn favoriete schrijvers Andy McNab zegt: "Let God sort them out!"

Nederland heeft een grote internationale reputatie in de handel in slaven (daar hebben we zelfs een trots monument voor), wapens (daarbij komt die Zur L-B. weer om de hoek kijken), drugs en kinderen. Met de export van "kennisland" valt er namelijk niet veel te verdienen, ook al denkt geschiedenisleraar Rutte van wel. Schoenmaker blijf bij je leest.

Marketing
Een wezenlijk onderdeel van handel is (naast de daadwerkelijke transactie) het "aanzetten tot". De verlokking en verleiding om mensen te overtuigen dat ze hun geld (lees: arbeid) ten dienste moeten brengen van (lees: afstaan aan) de hebzuchtigen. En daarbij hoort ook het fenomeen pooier. Op de wikipedia staat uitgelegd hoe dat werkt: "In de praktijk is er vaak sprake van een parasitaire relatie: de arbeider verdient het geld en draagt het af aan de pooier. De pooier zorgt er vaak voor dat de arbeider afhankelijk van hem is en blijft. De methoden hiervan variëren van overredingskracht tot de arbeider verslaafd maken, de schulden bij hem laten oplopen, bedreiging en zelfs mishandeling".

Dat verslaafd maken gaat vrij eenvoudig. Laat me het u uitleggen. Ik heb een MBA en ben dus op zijn Amerikaans onderwezen in de Dollargodsdienst. De verering gaat op zijn Pooiers (een van de P's). Psychologe Boudine (een andere P) heeft gisteren op haar blog uitgelegd hoe dat systeem van conditionering werkt. En de (subliminale) reclame wordt daar veelvuldig in toegepast.

Reclame
Nouja, subliminaal. De enorme herrie waarmee deze tussen de TV-programma's de kamer in worden geslingerd zou verboden moeten worden. Maar alle pogingen van de verantwoordelijke ministers daartoe, zijn teruggefloten door de Dollargod. En tegenwoordig hebben ze ook de Franse methode ontdekt: Fluisteren. Dat is heel veel luchtverplaatsing zonder de stembanden te laten trillen. Goed voor de opgelegde "uniforme luidheid" norm. In reclamespots nog irritanter dan de roeptoeters zelf.

Als de overheid daadwerkelijk iets voor het volk (haar gezondheid, burenruzies, overlast, irritatie, PRSS, het post-reclame-stress-syndroom) zou willen doen dan is de voorwaarde opleggen dat alle reclames (inclusief die 50% van de omroepen voor zichzelf) worden teruggebracht tot maximaal 50% van het geluidsniveau van de omringende programmering. Maar ja, de overheid is er niet voor het volk maar voor het grootkapitaal. Zoals Rutte zegt: Dat gaan we dus niet doen. (Wanneer doet hij eigenlijk wel eens iets?)

Gratis sample
Nadat u gehersenpoeld bent en denkt dat u het wel eens een keer wil proberen geven colporteurs u gratis uw eerste dosis/shot. En als Handelende Hollander vindt u dat een goede deal. Voor u het weet kunt u niet meer zonder. Zeker als u weet dat iedereen in uw omgeving het ook gebruikt. Ze praten er zelfs openlijk over: Wat er vandaag toch in het nieuws is.... En dan raakt u in de vicieuze cirkel terecht waar u nooit meer uitkomt.

MSM oplichting
De reclamejongens denken dat ze daarmee een makkelijk bereikbare doelgroep (lees: prooi) hebben. Dat zijn meestal de zwaksten in de roedel, waar ze achteraan gaan. De naïevelingen die denken dat je de jager kan vertrouwen. CDA-kamerlid K. Ferrier in de uitzending van ZEMBLA zegt het dan ook letterlijk: "Het zal wel waar zijn."

De pooier van al dit kwaad is (naast de belastinginspecteur) de main-stream-media. Zij parasiteren op reclamegeld. Zonder reclame hebben zij geen enkel bestaansrecht. Alle trucs worden dan ook uitgehaald om hun positie te behouden. Althans de suggestie daarvan te wekken.

De illusie dat iedereen het gebruikt, en daarmee maatschappelijk geaccepteerd is, zoals koffie en alcohol werkt altijd. En op diezelfde manier werkt ook een verbod, zoals op roken op de televisie. De overheid met haar regelgeving kan hierin dus sturen.

Maar ook de dealers op straat (lees: MSM) doen daar ijverig in mee. Behalve de vervalsing van hun waar, versnijden, verdunnen, fraai verpakken, ten-minste-houdbaar-tot data wijzigen, geven ze ook de suggestie dat iedereen het graag wil. Daartoe hebben ze namaak-kopers tussen het publiek zitten. Dat zijn de trollen. Voor voorbeelden zie o.a. NU, Telegraaf, Geenstijl en zelfs instituten als RvdJ en NvJ.

En natuurlijk via de statistieken en de winstverdubbelaar. Een enkele Telegraafpagina levert op 1 visitor al gauw 100 hits op, via de tientallen fotootjes, hulppagina's en vele externe adverteerdersites, waardoor deze een onacceptabele laadtijd krijgt. Verder zitten de trollen continue op de F5-toets te drukken om de pagina te verversen (lees: opnieuw inladen). Enerzijds om te geilen op hun eigen commentaar, anderzijds om te kijken of ze (door de trollen zelf opgestarte) discussie gaande kunnen houden om maar verkeer te blijven trekken.

Dat websites behoefte hebben aan bezoekers is logisch, anders hebben ze geen bestaansrecht. Maar dat sommigen de boel voornamelijk vervalsen enkel om meer reclamegelden te vangen moet u kritisch maken over of u dat nog wel langer wilt blijven lezen. Wellicht bent u beter uit bij de onafhankelijke media. Daarvan is het in ieder geval duidelijk dat het om een opinie gaat. Zoals Zembla in haar reportage aantoonde ziet u dat niet bij de MSM, maar neemt u die opinie wel over als "waar". Een fout waar u een hoge prijs voor betaald. In feite worden met deze witgewassen drugsgelden de propaganda van de u onderdrukkende terroristische organisaties betaald.

Remedie
Voor wat de TV betreft is de oplossing simpel. Gebruik de ingebouwde recorder met timeshift in uw decoder. U neemt het programma op, wacht tot de helft van de tijd verstreken is, en drukt dan op play. U kunt de reclames vervolgens doorspoelen, en houdt de helft van uw tijd over voor andere zaken.

Iets dergelijks kunt u ook doen met de webbrowser op uw computer. Door een programma als Ghostery te installeren (gratis!) krijgt u er een krachtig hulpmiddel bij.

Het laden van een krant als de Telegraaf gaat stukken sneller, omdat alle ballast wordt overgeslagen. Het staat dus gelijk aan doorspoelen op uw VCR. Daarnaast zit er een tracking-blocker in, waardoor geen gegevens (zonder uw toestemming) meer worden doorgegeven aan de pagina die u bezoekt. En tot slot natuurlijk de afwezigheid van reclame tussen de teksten. Het beeld wordt rustiger om te lezen. En als grootste voordeel: de onafhankelijkheid van reclame-opbrengsten (lees: nieuwsmanipulatie). Het bestaansrecht van de krant wordt teruggebracht tot journalistiek, verslaglegging, onderzoek, achtergrondinformatie, diepgang. Ik zeg: doen!
aanbieding
GRATIS
alleen vandaag



author: Ton   |   published: 15.08.2013   |   updated: 15.08.2013   |   comments: allowed

complotarchivecommunityliteraturesources